czwartek, 6 października 2011

TRZYMAJ SIĘ PLANU

Dlatego przywdziejcie pełną zbroję Bożą,
abyście się zdołali przeciwstawic w dzień zły i ostac,
zwalczymy wszystko.
List do Efezjan 6,13

Moje dziecko!

jedną z najtrudniejszych, ale najbardziej
istotnych rzeczy w życiu chrzescijańskim
jest nauka trwania. Zabieganych ludzi kusi,
aby jak zarazy unikac "trwania w miejscu".
Niektórzy wybiegają przed Moje plany
i tworzą własne. Inni polegają na swojej
własnej sile, zamiast oprzec się na Mnie.
Jeszcze inni wolą szukac wygodnego życia
niż stac i słuchac o zadaniu, jakie im daję
właśnie w tym miejscu, gdzie teraz się znajdują.

W świecie zabiegania i kłamstwa trwanie
może byc szczególnie trudne. Kiedy wreszcie
odkryjesz własne miejsc duchowej
równowagi, to stan, którego doświadczasz,
będzie twoją nagrodą. A więc zwolnij,
przyjmij Moją prawdę,
znajdź swoje miejsce we Mnie i trwaj.

Podtrzymujący w Trwaniu
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz