wtorek, 21 lutego 2012

ZDUMIEWJĄCA ŁASKA

Lecz mi powiedział: "Wystrczy ci mojej łaski.
Moc bowiem w słabości się doskonali".
Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości,
aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa.
2 List do Koryntian 12,9

Moje dziecko!

Z pewnością słyszałeś/słyszałaś, że Moja łaska
jest zdumiewająca. I rzeczywiście taka jest.
Jest jak źródło, które nigdy nie wysycha.
Bez względu na to, jakie masz problemy,
otrzymasz tyle Mojej łaski, ile potrzebujesz.
Masz problemy zdrowotne? Otoczę cię
łaską opieki. Krucho z finansami? Ześle ci
łaskę pomocy. Zdarzył się konflikt
z bliskimi? Otrzymasz łaskę pojednania.

Każda okolicznośc, ujawniająca twoją słabosc,
służy pokazaniu Mojej mocy. Każda sytuacja,
obnażająca twoją bezsilnosc, pozwala
ukazac Moją skutecznosc. Dlatego
nie pozwól, aby problemy wprawiły cię
w zniechęcenie. Niech one staną się
początkiem modlitwy. Przez nią otrzymasz
obfite łaski, by przezwyciężyc problemy
i słabości. Teraz już nie powinieneś/powinnaś się dziwic,
że Moja łaska jest dumiewająca!

Dawca Łaski
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz