niedziela, 27 listopada 2011

NIE ZWĄTP W SIEBIE

Teraz jednak dla tych, którzy są w Chrystusie Jezusie,
nie ma już potępienia.
List do Rzymian 8,1

Najdroższe dziecko!

Kiedy myślisz o swoim życiu, słyszysz
w swojej głowie brzmienie dwóch głosów.
Pierwszy mówi:"Tak już jest. Naprawdę
nic się nie udało. Poddaj się".Poznajesz
ten sposób myślenia? To twój wróg!
Jego głównym celem jest rezygnacja.

Wsłuchaj się w siebie i usłysz jeszcze jeden
głos, który probuje przezwyciężyc myśl
o rezygnacji. To Mój wytrwały, cichy szept
mowiący:"Wstawaj, moje dziecko.Wiem,
że upadłes/upadłas, ale wybacze ci blędy i możesz
byc zbawiona. Szukaj Mojego przebaczenia
i ufaj Mojemu miłosierdziu. Nie potępiam
cię i nie rezygnuje z ciebie. Dlatego nigdy
nie zwąt w siebie".

Moje dziecko, odrzuc kłamliwe podszepty
i słuchaj Mojego głosu zbawienia!

Twój Odkupiciel,
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz