poniedziałek, 7 listopada 2011

NAUCZ SIĘ PRZEBACZAC

Wtedy Piotr podszedł do Niego i zapytał:
"Panie, ile razy mam przebaczyc, jeśli mój brat zawini
względem mnie? Czy aż siedem razy?". Jezus mu odrzekł:
"Nie mowię ci, że aż siedem razy,
lecz aż siedemdzieciąt siedem razy".
Mateusz 18,21-22

Moje dziecko!

Czy nosisz w sobie urazę do kogoś, komu
powinieneś/powinnaś wybaczyc? Jeżeli tak, to musimy
porozmawic. Po pierwsze, jak wiele razy
Jezus przebaczył ci błędy i grzechy?
Nieskończoną ilosc razy, czyż nie tak?
Teraz popatrz na osobę, której odmowiłeś/odmowiłaś
przebaczenia. Jak bardzo Jezus ją kocha?
Tak bardzo,że za nią oddał swoje życie.
Więc kim jesteś, że wydajesz wyroki?

Teraz pomyśl: Ile dla Jezusa znaczy
przebaczenie? Jego słowa z krzyża niosą
jedna odpowiedź, jakiej potrzebujesz:"Ojcze,
przebacz mi".Och moje dziecko,nigdy nie
będziesz jak Jezus, dopóki nie nauczysz się
przebaczac. Zacznij już dzisiaj.

Przebaczający Ojciec
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz