niedziela, 11 grudnia 2011

KRÓTKA ODPOWIEDŹ

Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę.
A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga:
nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił.
List do Efezjan 2,8-9

Kochane dziecko!

Mam nadzieję, że wiesz, iż spędzimy ze sobą
bardzo wiele czasu. Wiecznosc! Zapytam cię
jednak, skąd wiesz, że wejdziesz do nieba?
Byc może odpowiesz:"Ponieważ jestem
dobrą osobą, w końcu wiem, że jestem lepszy/lepsza
od innych...". Jeżeli tak właśnie odpowiesz,
to będę bardzo rozczarowany.

Zrozum, swoim dobrym zachowaniem
nie możesz sobie kupic biletu do nieba.
I bycie lepszym od innych wcale nie pomoże,
ponieważ Ja nie stawiam stopni według skali.
Odpowiedzią na Moje pytanie jest jedno słowo:
"łaska". Ona jest darem miłości, na który
nie zasłużyłeś/zasłużyłaś i na który nie możesz zapłacic.
Te łaskę wyzwalają zaufanie i miłosc do Jezusa
i to one sprawiają, że niebo jest twoim domem.

Twój Łaskawy Ojciec
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz