środa, 7 grudnia 2011

SKOŃCZ Z PORÓWNANIAMI

Bo moje oczy ujrzały Twoje zbawienie.
Łukasz 2,30

Moje dziecko!

Czy kiedykolwiek przyglądałeś/przyglądałaś się znanym
chrześcijanom/chrześcijankom i myślałeś/myślałaś, że ich wiara bardzo
przewyższa twoją? Myślałeś/Myślałaś: "Ich wiara jest
wspaniała. Ja jestem zaledwie częściowym/częściową
chrześcijanem/chrześcijanką. Posłuchaj. Nie klasyfikuję
Moich świętych. Płace tę samą cenę
za odkupienie ciebie, jaką zapłaciłem
za odkupienie najważniejszych na świecie
chrześcijańskich mówców czy teologów.
Za wejście do królestwa zapłaciłem najwyższą
cenę- bezgrzeszne życie Mojego Syna.

Dlatego przestań porównywac się z innymi.
Pozwól Mi pokazac ci, kim jesteś w Chrystusie.
Pozwól pokazac twoje zbawienie i to, jak bardzo
chcę wykorzystac twoje talenty. Twoja wiara
w Jezusa wprowadziła cię do Mojej rodziny.
W Moich oczach jesteś drogocenny/drogocenna!

Twój Kochający Ojciec,
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz