niedziela, 4 grudnia 2011

NAKARM MOJE OWCE

A gdy spożywali śniadanie, rzekł Jezus do Szymona Piotra:
"Szymonie, synu Jana, czy miłujesz Mnie więcej aniżeli
ci?". Odpowiedział Mu: "Tak, Panie, Ty wiesz, że Cię
kocham". Rzekł do niego: "Paś baranki moje (...)
Paś owce moje".
Jan 21,15-17

Moje dziecko!

Posłuchaj sercem. Dzisiaj zadaję ci to samo
pytanie, które zadałem Piotrowi: "Czy miłujesz
Mnie?". Mam nadzieję, że odpowiesz tak jak
Piotr: "Panie, Ty wiesz, że Cię kocham".
I dzisiaj daję ci to samo polecenie, jakie Jezus
dał Piotrowi - karm owce i jagnięta.

Moimi jegniętami są początkujący w wierze -
dzieci, ludzie poszukujący Mnie, młodzi. Moje
owce to wierni z mojego stada, potrzebujący
wsparcia w drodze. Podejmij to zadanie.
Nakarm Moje głodne stado Moimi słowami,
Moja nadzieją, Moja wiarą. Kochaj je Moją
miłością. I prowiadz je do Mojego Syna,
który jest Drogą.

Wielki Pasterz,
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz