poniedziałek, 5 marca 2012

DUCHOWA JEDNOSC

Ten zaś, kto się łączy z Panem,
jest z Nim jednym duchem.
1List do Koryntian 6,17

Moje dziecko!

Czy to jest jeden z tych dni, kiedy czujesz,
że twoje życie rozsypuje się jak puzzle, a ty
kompletnie nie potrafisz ich ułożyc w całosc ?
Możesz się tak czuc, ale prawda jest taka,
że we Mnie zawsze jesteś całością. Kiedy
powierzyłeś/powierzyłaś Mi swoje życie, duchowo
staliśmy się jednością.

Może czasami skrawki twojego życia za nic
nie chcą się ułożyc w całosc. Zajrzyj wtedy
w głąb siebie, a zobaczysz, że Ja i ty jesteśmy
zjednoczeni. Tak jak powiedział Jezus:
"Ja i Ojciec jedno jesteśmy". Mój Duch
w twoim duchu jest odpowiedzią na wszystkie
wątpliowści i rozterki. Zaufaj Mi, a przekonasz
się, że istnieją proste rozwiązania, a z czasem
puzzle twojego życia ułożą się same.

Najlesze Rozwiązanie
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz