czwartek, 8 marca 2012

PYTANIE I ODPOWIEDŹ

To dążenie niech was ożywia;
ono też [było] w Chrystusie Jezusie.
List do Filipian 2,5

Drogie dziecko !

Przypuscmy, że możesz dzisiaj usiąsc ze Mną
i zapytac Mnie o wszystko, co dotyczy twojego
życia. Czy dziwi cię to, gdy się dowiesz,
że odpowiedź na każde pytanie leży w życiu,
śmierci i zmartwychwstaniu Mojego Syna?

Jezus stawiał Moje kroki, Jego słowa
były Moimi, a to, co czynił, wypływało
z Mojej woli. Był Słowem Bożym
w ludzkiej formie. Jego wybory, czyny,
okazywane uczucia i podejmowane decyzje
objawiają to, co potrzebujesz wiedziec o życiu.
Był pokorny. Chce, abyś i ty był/była pokorny/a.
Był pełen współczucia. I jest to, czego
od ciebie oczekuję. Podczas ogromnej próby,
bólu i udręki, zaufał Mi, wytrwał we Mnie
i przebaczył swoim oprawcom. Siłą Mojego
Ducha możesz stac się taki/taka jak Jezus.

Jedyna Odpowiedź
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz