wtorek, 13 marca 2012

Światłosc która zgasła

światłosc świata, gdzie się podziałaś!?
sól ziemi, gdzie jesteś!?
nigdzie ciebie nie widzę
nigdzie nie mogę zobaczyc
w parkach, przy fontannach
ani na rogach ulic

gdzie są twoje transparenty z napisem
"Jezus Chrystus jest moim Królem"
nie słyszę dźwięku gitar ani instrumentów
które głoszą Chwałę i Obecnosc Boga
tysiące, miliony zagubionych dusz, wołają !
nie słyszysz ich krzyku!?

przechodzę koło murowanego budynku
zaglądam do środka i patrzę
krzesła poustawiane w rzędach
transparenty leżą z boku na stoliku
a instrumenty odłożone
każde na swoje miejsce

wszystko schludnie, poukładane
wygląda jak na wystawie, schowane
nikogo tam nie było
światłosc świata została przykryta
pod korcem i zgasła
a sól ziemi, zwietrzała

gdzie jest twoja światłosc?
dlaczego siedzisz i nic nie robisz
wokoło ciebie miliony dusz umiera
czyżby komfort posiadania
pięknego murowanego budynku
był tylko twoim jednymy celem o który dbasz?

mówisz że się boisz
że musisz byc gotowy
posiąsc dary Ducha Świętego i Owoce
a Jezus Chrystus mówi:
idzcie i głoście wszelkiemu stworzeniu
i nie martwcie się o to, co i jak macie mówic
albowiem Ja przez Ducha Świętego
powiem wam co macie mówic

Spójrzcie na Mnie
Ja, Jezus Chrystus jestem źródłem.

1 komentarz: