środa, 4 stycznia 2012

MIEJSCE WALKI

W Panu pokładam nadzieję, nadzieję żywi moja dusza,
czeka na Twe słowo.
Psalm 130,5

Moje dziecko!

Wielu utozżsama czekanie z marnowaniem
czasu. Czas bez aktywności uważa się
za spisany na straty. Lecz Ja uważam,
że czekanie jest glebą wiary, na której twój
duch może wzrastac w pewności i sile.
Czego się nauczysz, kiedy zechcesz poczekac?
Zrozumiesz, że nie znasz wszystkich
odpowiedzi,a z czasem odkryjesz, że Ja
je znam. Nauczysz się, że złe działanie może
byc gorsze od bezczynności. Nauczysz się, że
wiara jest tańcem, w którym Ja prowadzę.

Gdy czekasz, aż Ja cię poprowadzę, uczysz się
zaufania do Mnie oraz wsparcia na Mojej
miłości-nawet wtedy, gdy nic się nie dzieje.
Dlatego kiedy czekasz, skoncentruj się
na Mnie i pokładaj ufnosc w Moim Słowie.

Godny Oczekiwania
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz