środa, 4 stycznia 2012

NIE PRZERYWAJ POŁĄCZENIA

Ja jestem krzewem winnym, wy-latoroślami.
Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity,
ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynic.
Jan 15,5

Moje drogie dziecko!

Wiele razy już słyszałeś/słyszałaś ten tekst,
ale czy go przyjąłeś/przyjęłaś? Jestem winnym krzewem,
a ty jesteś gałęzią, przez którą przepływają
soki Mojego życia. Dzięki nim wzrastasz
i wydajesz dobre, życiodajne owoce.

Między tobą i gałęzią jest istotna różnica.
Gałąź nie ma wyboru. Na zawsze jest zrośnięta
z winnym krzewem. Ty masz wolną wolę.
Za każdym razem dokonujesz wyboru:
możesz się odłączyc i zacząc funkcjonowac
samodzielnie, beze Mnie. Kiedy odetniesz
gałąź swojego życia od winnego krzewu
Mojej miłości, uschną wszystkie dzieła,
których chciałem dokonac przez ciebie.
Tylko wtedy, gdy twoje życie pozostaje
w łączności ze Mną i z moim Duchem,
może wzrastac zgodnie z Moim życzeniem.
Dlatego, Mój synu, Moja córko, nie przerywaj połączenia.

Krzew Winny
Bóg

1 komentarz:

  1. bez Pana Jezusa Chrystusa jestem niczym...to on daje mi siłę żyć tworzyć kochać :)))) buźki komplecik jak skończę to ci dam znać

    OdpowiedzUsuń