środa, 18 stycznia 2012

Rzeźba w drewnie- pierwsze kroki :)











































Od niedawna zaczełam rzeźbic w drewnie i pomyślałam że, się z wami podzielę moim nowym doświadczeniem :)

Więc zrobiłam kilka zdjęc aby zaprezentowc wam jak wyglądają moje początki. :)

Zaczełam od płaskorzeźby i prostego wzoru, który sama zaprojektowałam a jest nim, imię JEZUS ozdobione delikatnym kwiatkiem :)

Podstawowymi narzędziami do rzeźby w drewnie są dłuty stolarskie np. takie jak widac na zdjęciu, trzeba je tylko naostrzyc.
W różny sposób można rzeźbic, ja na początek rzeźbiłam ( jak widac na zdjęciach) wewnątrz pnia... :)))




2 komentarze:

  1. Masz złe dłuta ciężko sie takimi pracuje kup zestaw czeskich dłut są tanie i dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!
    Martusiu dłuta ma Pani kiepskie, to prawdopodobnie chińszczyzna, często trzeba je ostrzyć i gładzić z użyciem pasty diamentowej.
    Nie mogę zareklamować szlifierkę,którą ja kupiłem na Allegro,wolnoobrotowa z dobrym kamieniem i bębnem skórzanym do wygładzania ostrza. Proszę poszukać na Allegro ' szlifierka na sucho i mokro.
    Pozdrawiam - Liry_ck1 - niezalogowany.
    Proszą ni9e prostować paluszka trzymając pobijak, on nie reaguje na takie groźby. :o))
    Jeszcze raz , BRAWO !

    OdpowiedzUsuń