sobota, 7 stycznia 2012

ZACZNIJ SIĘ CIESZYC!

Mamy zaś według udzielonej nam łaski różne dary.
List do Rzymian 12,6

Moje dziecko!

Dlaczego z taką łatwością zauważasz swoje
braki, a tak trudno ci zobaczyc swoje talenty?
Przypuscmy, że przygotowujesz dla przyjaciółki
wyśmienitą potrawę. Z wielkim zapałem
sadzasz ją przy stole i czekasz na ocenę.
Ona wkłada do ust pierwszy kęs i nagle
krzywi się, mówiąc: "To jest niedogotowane
w środku, potrzebuje więcej przypraw!".
Czy nie czujesz się dotknięty/dotknięta taką reakcją?

Właśnie tak Ja się czuję, gdy ciągle
krytykujesz siebie i odrzucasz to,
co przygotowałem dla ciebie najlepszego.
Stworzyłem cię. Jestem z ciebie dumny.
Twoje życie ma cel. Czas, abyś poznała
swoje ogromne możliwości i z radością
wykorzystywała je dla Mnie.

Dawca Talentów
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz