wtorek, 3 stycznia 2012

MÓJ DOM JEST PIĘKNY

W domu Ojca mego jest mieszkań wiele.
Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział.
Idę przecież przygotowac wam miejsce.
Jan 14,2

Moje dziecko !

Spróbuj wyobrazic sobie, że się zbliżasz
do wspaniałego domu stojącego wśród
pięknej zieleni. Cienisty ganek zaprasza cię
do wejścia do salonu. Wnętrze rozświetlają
promienie popołudniowego słonca. Na stole
stoi wazon ze świeżymi kawiatami, a obok,
na komórce, fotografie tych, których kochasz.
W powietrzu unosi się cudowna woń
przysmaków. Dostrzegasz, że stół zastawiony
jest kryształami, chińską porcelaną i srebrem.
Znany ci głos wypowiada twoje imię.
Odwracasz się i czujesz, jak otacza cię łaska
i przychylnośc. Ktoś cię serdecznie przytula.
"Witaj, Mój synu, Moja córko. W końcu jesteś w domu!".

Moje dziecko, ta scena to nie pobożne życzenie.
To obraz miłości, która czeka na ciebie w niebie.

Gospodarz Domu,
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz