niedziela, 11 września 2011

AUTORYTET MOJEGO SŁOWA

Nic nie dodacie do tego, co ja wam nakazuję,
i nic z tego nie odejmiecie, zachowując nakazy Pana,
Boga waszego, które na was nakładam.
Powtórzonego Prawa 4,2

Drogie dziecko!

istnieją setki kasiążek, artykułów i kursów,
których celem jest pomóc ci w życiu.
Choc niektóre z nich są napisane,
przygotowane i polecane przez chrzesijan
i oparte na Mojej prawdzie, zachęcam cię
do krytycyzmu. Niektórzy z tych nauczycieli
są jak kucharze przygotowujący gulasz.
Mieszają pół szklanki filozofii ze szklanką
jakiejś religii, dodadzą łyżeczkę Pisma
Świętego i nazywają to "chrzescijaństwem".

To Moje Słowo powinno byc dla ciebie
auturytetem.Nic do niego nie dodawaj
i od niego nie odejmuj, i nie próbuj naciągac go
do modnych ostatnio trendów psychologicznych.
Poproś Mnie, abym prowadził
cie przez labirynt przeróżnych poradników,
a utrzymasz się na właściwej drodze.

Pan Całej Prawdy
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz