poniedziałek, 19 września 2011

RUSZ SIĘ I UWIELBIAJ MNIE!

Kiedy Arka Pańska przybyła do Miasta Dawiodowego, Mikal,
córka Saula, wyglądała przez okno i ujrzała króla Dawida,
jak podskakiwał i tańczył przed Panem:
wtedy wzgardziła nim w sercu.
2 Księga Samuela 6,16

Drogie dziecko!

Dawid był najbardziej szanowanym
człowiekiem w Izraelu. Był bohatarem w bitwie
i w Moim sercu. Sprowadzenie Arki Przymierza
było koronnym osiągnięciem jego panowania
w Izraelu. Jednak nie mianował jakiegoś
dostojnika, żeby udzielał błogosławieństwa,
a sam nie siedział sztywno, patrząc na procesję,
tylko stanął na czele parady, uwielbiając
Mnie tańcem i śpiewem. Czy dziś możesz
wyobrazic sobie przywódcę swojego narodu
zachowującego się w ten sposób?

Mój synu, Moja córko, nie czynię Mych dzieci
tak wyniosłymi, żeby siedziały w pobożnym
skupieniu.Pragnę, aby dobrowolnie
oddawały Mi chwale i prowadziły innych
do Mnie. Nie daj się złapac w pułapkę
oficjalnych działań. Kiedy Moja procesja
wchodzi do miast, chcę cię widziec na jej
początku tańczącego/tańczącą najlepiej, jak potrafisz.

Godzien Wszelkiego Uwielbienia
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz