piątek, 16 września 2011

JESTEM BLIŻEJ, NIŻ PRZYPUSZCZASZ

Bo któryż wielki naród ma bogów tak bliskich,
jak Pan, Bóg nasz, ilekroc Go wzywamy?
Powtorzonego Prawa 4,7

Drogie dziecko!

nigdy nie jestem daleko.Czy żyjesz prawdą
o Mojej realności? Czy zachowujesz
się tak, jakbym był skoncentrowaną na sobie
osobistością, żyjącą w eleganckim apartamencie
daleko od ciebie i twoich codziennych
problemów? Zaufaj Mi; kiedy współdziałasz
ze Mną, możesz byc pewien/pewna, że polegasz
na wypróbowanym, prawdziwym przyjacielu,
który naprawdę się o ciebie troszczy.

Wystarczy, abyś pamiętał/pamiętała stajenkę betlejemską,
krzyż na Kalwarii i poranek Zmartwychwstania,
a poznasz, ze rzeczywiście jestem blisko.
Wystarczy,abyś przyjął/przyjeła cud Eucharystii
i Piecdziesiątnicy, a będziesz mógł/mogła doświadczyc
wewnętrznej obecności Mojej miłości.
Więc kiedy potrzebujesz odwagi lub pociechy,
mądrości lub siły, pamiętaj, że wiem,
co przeżywasz i jestem blisko, o krok.

Twój Opiekun
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz