poniedziałek, 26 września 2011

BĄDŹ GOTOWA !

Przyobleczcie pełną zbroję Bożą, byście mogli się
ostac wobec podstępnych zakusów diabła. Nie toczymy
bowiem walki przeciw krwi i ciału, lecz przeciw
Zwierzchnościom, przeciw Władzom, przeciw rządcom
świata tych ciemności, przeciw duchowym pierwiastkom
zła na wyżynach niebieskich.
List do Efezjan 6,11-12

Drogie dziecko!

jaki generał połałby na bitwe żołnierzy
bez broni, bez strategii i bez informacji
o operacjach wroga? Musiałby byc albo okrutny,
albo głupi. Zaufaj Mi, nie jestem taki.
Jako twój Dowódca, chcę,abyś był/była
przgotowana. Życie na Ziemi jest codzienną
walką duchową, nie fizyczną. Jest to walka
między dobrem a złem, prawdą i kłamstwem.
Aby stanąc naprzeciw wroga, potrzebujesz
Mojej zbroi. Dlatego włóż hełm zbawienia,
pas prawdy, pancerz prawego życia i buty
Dobrej Nowiny. Weź tarczę wiary i miecz
Ducha. Dodaj do modlitwy pełne zaufanie
do Mnie. A teraz, chodź za Mną !

Twój Generał
Bóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz